Na Muggello circuit je danes Felipe Massa opravil prvi trening z novim dirkalnikom Scuderia Ferrari F60. Trening je bil sicer napovedan na testni stezi Fiorano, a so ga zaradi neugodnih vremenskih razmer raje prestavili na že omenjen Mugello circuit.
Vsako moštvo naj bi za novo sezono pripravilo nov dirkalnik, ki naj bi bil kar se da izpopolnjen in naj bi bil brez napak iz prejšnje sezone. Vendar pa so ti popravki vizualno ponavadi skorajda neopazni, oz. jih je zelo malo. Letos pa je pri Ferrariju drugače.
Prva in verjetno tudi najbolj opazna sprememba je sigurno zadnji spojler. Ta je sedaj veliko ožji in višji, in me nekako asociira na dirkalnike iz zgodovine...
Prednje krilce je veliko večje kot prejšnja leta... Lahko bi rekli da je že kar ogromno.
V zadnjem delu dirkalnika pa manjka par krilc, ki smo bi jih bili vajeni iz dirkalnikov prejšnjih let.
F60 je ponovno obut v popolnoma gladke gume, kar me spet spominja na dirkalnike iz preteklosti in gokarte... :D
Velika novost, ki pa je skrita našim očem, in je predpisana letos predpisana za vsa moštva, je t.i. sistem KERS (Kinetic Energy Recovery System), ki ga je Ferrari razvil skupaj s podjetjem Magneti-Marelli. Sistem na vztrajniku skladišči energijo, ki se sprosti ob zaviranju. To energijo, bodo lahko dirkači uporabili, ko bodo potrebovali več pospeška ali moči oz. ko bodo sami hoteli.
V dirkalniku je nameščen V8 agregat s 7- stopenjskim quick shift menjalnikom, skupne prostornine 2398 ccm. Dirkalnik z dirkačem in vsemi tekočinami, razen goriva, tehta okoli 600kg.
Prva in verjetno tudi najbolj opazna sprememba je sigurno zadnji spojler. Ta je sedaj veliko ožji in višji, in me nekako asociira na dirkalnike iz zgodovine...
Prednje krilce je veliko večje kot prejšnja leta... Lahko bi rekli da je že kar ogromno.
V zadnjem delu dirkalnika pa manjka par krilc, ki smo bi jih bili vajeni iz dirkalnikov prejšnjih let.
F60 je ponovno obut v popolnoma gladke gume, kar me spet spominja na dirkalnike iz preteklosti in gokarte... :D
Velika novost, ki pa je skrita našim očem, in je predpisana letos predpisana za vsa moštva, je t.i. sistem KERS (Kinetic Energy Recovery System), ki ga je Ferrari razvil skupaj s podjetjem Magneti-Marelli. Sistem na vztrajniku skladišči energijo, ki se sprosti ob zaviranju. To energijo, bodo lahko dirkači uporabili, ko bodo potrebovali več pospeška ali moči oz. ko bodo sami hoteli.
V dirkalniku je nameščen V8 agregat s 7- stopenjskim quick shift menjalnikom, skupne prostornine 2398 ccm. Dirkalnik z dirkačem in vsemi tekočinami, razen goriva, tehta okoli 600kg.
Ni komentarjev:
Objavite komentar
Tukaj lahko pustite svoj komentar...