četrtek, 31. julij 2008

The "Mojave Experiment"

Pri Microsoftu so se začeli igrati z 'umazanim' marketingom. Izveldi so t.i. Mojave Experiment.

Glede na to, da Microsoftov aktualni operacijski sistem Windows Vista med ljudmi ni bil ravno dobro sprejet (eden od teh sem tudi jaz), so pri Microsoftu izvedli posebno marketinško potezo. Najeli so 120 ljudi, ki menda še nikoli nso imeli opravka z Visto in sploh niso vedeli kako zgleda, itd. Najprej so jih o vsem zanketirali; zakaj ne zaupajo Visti, kaj si mislijo o njej, zakaj je še niso sprobali, itd. Na vprašanje od kod jim negativne stvari o Visti in zakaj je še niso uporabljali, jih je večina odgovorilo, da so slišali preveč negativnih stvari o Visti.

Potem pa so jim pod nos pomolili računalnik na katerem je bil 'nov operacijski sistem' imenovan Mojave. Vsi so bli nad njim navdušeni in kar niso mogli verjet, kako je hiter, varen, itn. V bistvu pa je bil ta operacijski sistem imenovan Mojave nič drugega kot Windows Vista. Vsi so si premislili in začeli jo bodo uporabljati.

Moje mnenje: še 120 ljudi več, ki ji je Bill Gates, po domače povedano, nategnil. Vista je že delovala gladko, hitro in varno. A moramo vedeti, da so bili pogoji popolnoma laboratorijski (beri idealni). Računalniki so bili skoraj sto procentno predragi, da bi si jih navadni smrtniki privoščili, bili so prilagojeni za Visto, na njih niso bili nobeni dodatni programi, ki bi si jih drugače ti ljudje namestili, itd. Je pa dobra fora za pridobivanje novih uporabnikov. Najlažje je vzeti par nevednih ljudi in jih na najlažji način naplahtati. Jaz kljub temu še vedno ne bom uporabljal Viste, ampak bom kar ostal bri dobrih starih XP-jih. Si bom pa namestil SP3, ko bom imel čas.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Tukaj lahko pustite svoj komentar...