ponedeljek, 4. avgust 2008

ZAKAJ NIMAM MOŽNOSTI KOMENTARJEV?!

Ok...zdej mam pa dost!

Že par ljudi mi je potožilo, da na mojem blogu ne morejo dajati komentarjev. Jaz pa nevem, kaj naj naredim, da bodo ljudje to lahko delali.

V bloggerjevih nastavitvah imam vključene komentarje, vse imam nastavljeno tako, da bi komentarji morali delovati in vse! Ampak gumba za oddajo komentarja enostavno ni! Zakaj?!

Če kdo ve odgovor na mojo težavo, naj mi prosim pošlje mail. Hvala za pomoč!
Bom dau za pivo... :)

3 komentarji:

  1. Šele zdaj pri tem zapisu se je pojavil link, nekaj si imel zgleda odkljukano, sem ti že imel namen pisati, pa nimaš v profilu objavljenega e-maila =)

    OdgovoriIzbriši
  2. simon, ti si en šentjernejc taprav :) HEHE

    OdgovoriIzbriši
  3. HD movies torrent search from open trackers, fast reliable and simple.

    OdgovoriIzbriši

Tukaj lahko pustite svoj komentar...