petek, 12. september 2008

Novosti 2009 pri Yamahi

Pri Yamahi so širni javnosti predstavili novosti leta 2009.

Ena izmed njih so nove barve in barvne kombinacije za že uveljavljene motocikle, ki bodo le-te še bolj popestrile in osvežile.

Druga velika novost je osvežena in prenovljena YZF-R1. Poganjal jo bo popolnoma nov 998
ccm motor, ki uporablja tehnologijo
neenakomernega intervala vžiga. Namesto enakomernega intervala na vsakih 180° je interval 270° - 180° - 90° - 180°. Ta novost pripomore k bolj pulznemu podajanju moči, obenem pa manjšo obremenitev za ročično gred, saj vžig poteka vedno v dveh vzporednih valjih hkrati. Zverina doseže največjo moč 133,9 kW (182 KM) pri 12.500 obratih in max. navor 115,5 nm pri 10.000 obratih. Motorist lahko izbira med načini vočnje Standard mode, ki je namenjena normalni vožnji, A mode, ki iz motorja izstisne kar največ moči in pa B mode, ki pride prav v slabih pogojih (dež). Motor je pomaknjen 12mm naprej, kar bolje prenese težo na sprednje kolo. Da se po divjanju lahko tudi pravočasno ustavite skrbijo odlične zavore. Spredaj šestbatne čeljusti zagrizejo v zavorni disk 310 mm, zadaj pa enobatna v 220 mm. V imenu varnosti pa ima novinka tudi nove pnevmatike, sedaj so namreč dimenzij 190/55R/17.

Tretja novinka pri Yamahi, ki se mi zdi zelo zanimiva pa je WR125X oz. WR125R. Poznamo že modela WR250X in R, ki pa se od 125ccm različice kar dosti razlikujeta. Se pravi, kot smo že
navajeni oznaka x označuje supermoto in se boste z njim lažje zabavali na asfaltiranih površinah,
z R pa boste imeli veliko zabave tudi na
brezpotjih, enduro. V obeh motociklih je že poznan motor iz YZF-R125. Ta ima največjo moč 15 konjev pri 9.000 in največji navor, 12,2 nm pri 8.000 obratih. Enduro motocikel je za 10 mm višji od supermoto verzije. Tako je pri enduro sedež 930 mm visoko medtem ko je pri wr250x le-ta 920 mm visoko. Na "armaturni plošči" ima lepo berljiv lcd s potovalnim računalnikom, ki v digitalni obliki kaže hitrost, porabo in dnevni števec kilometrov. Kot se spodobi ima enduro verzija tudi večja platišča, 21 in 18 palcev, medtem ko ima supermoto 17 palčna platišča. Razlika je tudi v zavorah, supermoto ima spredaj 298 mm kolute, endruo 240mmm, zadaj pa imata enako velikost diskov.
Cena: Pustimo se presenetiti (sam upam da ne prevelika).

Za leto 2009 je pripravljena tudi osvežena R6. Tu je motor in vse drugo ostalo skoraj isto, spemenila in osvežila se je le oblika.

Več o novih in že uveljavljenih modelih si lahko ogledate in preberete na strani Yamaha Delta Team Krško.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Tukaj lahko pustite svoj komentar...