ponedeljek, 8. september 2008

volitve, politika, reklame...

Kmalu bo tu dan, ko bodo Slovenci z volilno pravico volili novo vlado. In, kot smo že navajeni, k vsakim volitvam spadajo tudi reklame. Tako se politiki in politične stranke poslužujejo že vseh medijev, interneta, TV-ja, časopisov, revij, nekateri so si za reklamo privoščili celo kar svoj časopis v katerem blatijo druge in nas vse prepričujejo kako so oni najboljši.

No letos je političnih reklam že toliko, da jih dejansko srečaš na vsakem koraku. Na enem vogalu se ti nasmiha g. Janša, na drugem g. Jelinčič, na enem te iz plakata zelo lepo gleda ga. Kresal in potem so tu še lokalni predstavniki, itn.

Res veliko finančnih prispevkov stranke namenijo promociji in reklami... Včeraj pa sem med ogledom priljubljene oddaje As Ti Tud Not Padu na komercialni televiziji zasledil tudi kar 2min dolg oglas stranke Zares. Reklama mi je bila res všeč, saj je cela reklama v bistvu komad raperja Nikolovskega. Komad gre o revščini in socialnih problemih, vendar med vrsticami lahko zaslediš tudi nekatere last. politikov nasprotnih strank. Komad je res dober in gre v srce ampak sem si predstavljal, da je reklama za kakšne unicef in si tudi pomisliti nisem upal, da je reklama politična... Sicer je revščina in nezaposlenost, itn. to velik problem naše države, ki ga je treba čimprej v čimvečji meri odpraviti, vendar se mi zdi preveč ganljiva reklama za politične igrice.

Sicer pa si jo lahko tisti, ki reklame še niste videli, ogledate kar tu in sami presodite o njej.

1 komentar:

  1. enako sem spot doživlala kot ti, nism pristaš take vrste glasbe pa mi je šla pesem u ušesa in mi bla zlo všeč... na konc me je pa useskup razočarlao ker gre (SPET!) za politiko. so si pa ZARES-ovci kr prvoščil ja... dolžina pa tku:)

    OdgovoriIzbriši

Tukaj lahko pustite svoj komentar...