petek, 3. oktober 2008

Moj bratrančk

Moj bratrančk, ki bo kmalu dopolnil 4 mesece, že tekmuje na tekmovanju Naj junior, ki ga organizirata Žurnal24 in Zavarovalnica Maribor.

Naš štručko tako že pozira na fotkah in mu prav dobro ratuje...

Glasujte za našga sončka!!!

http://www.zurnal24.si/php/voting/?s=show&n=25&id=3331#medias
http://www.zurnal24.si/php/voting/?s=show&n=25&id=3220#medias

5 komentarjev:

  1. Za to fotko/video ste
    to uro že glasovali.
    A zdaj pa čakat........??

    OdgovoriIzbriši
  2. ne ne...

    ko prekineš in spet vzpostaviš internetno povezavo lahko glasuješ še enkrat.

    Nč čakat! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sej to sem tut sam pogruntal, no, sam sem mislil, da se to ne piše po blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sej to ni nobena taka velika skrivnost... To ljudje, ki hočejo na takih tekmovanjih z goljufijo zmagati tudi veselo in v čisto preveliki meri počnejo...in ker jim to še ni dovolj potem še dodatno dajejo drugim (beri konkurenci) enke, da jim zbijajo mesta in oni ostanejo pri vrhu...
    ampak jebiga, tako pač je...moderna tehnologija dovoljujo tudi zmago s pomočjo goljufije.

    Mi vemo, da je naš štručko prvi!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prvi za nas:):):) - in mami mu bo odprla varčevanje za študij, ampak zihr ne pri Zavarovalnici Maribor;)

    OdgovoriIzbriši

Tukaj lahko pustite svoj komentar...